Måndag


Nu har det gått sådär långt mellan uppdateringarna igen. Vilket kanske betyder att jag inte har tid eller kanske helt enkelt att jag inte har något att skriva?

Helgen har i alla fall spenderats i Växjö hos Fredriks föräldrar.
Har varit skönt att komma bort från stan. Gjorde inte allt för mycket.
Umgicks, pratade, åt och drack gott.
Tyvärr så fuckade kroppen upp sig i lördags och efter det har jag mått skit. På kvällen var det som värst. Ont i bröstet, tungt tt andas och ont i armen. Blev lite bättre när jag gick och la mig, men vågade inte somna. Var rädd för att jag inte skulle vakna. Så spenderade natten i soffan med tv, självklart fick Fredrik hålla mig sällskap. Visst att han sov, men jag var inte själv. Trots mina tankar lyckades jag få åtminstone fyra timmars sömn.
Åkte tidigare igår, men som bestämt svängde vi förbi IKEA och handlade lite. Åkte även förbi stugan på vägen hem och hälsade på mamma och pappa. Pratade med dom om hu jag mådde och dom tvingade mig att ringa in till akuten. Vilket jag nästan gjorde när jag kom hem. Men det är ju ett jävla meck för att ens kunna komma in till akuten om man inte åker ambulans. Så efter att ha blivit utskälld av en jävla kärring i telefon på akuten, telefonkö i 35 minuter och sedan pratat med världens snällaste sköterska på Sjukvårdsupplysningen så fick jag komma in. Sagt och gjort.
Väl inne på akuten fick jag träffa läkare, ta prover och vänta.
Som vanligt visade proverna ingenting. Men jag fick nya tabletter som jag ska prova.

Tydligen är det inget fel på hjärtat, men då är min fråga:
Vad är det då som gör att jag inte mår bra?
Men men.. Hoppas bara att den undersökning jag ska på nästa gång kanske visar något. När den nu blir.

Idag har jag varit hemma, vilat upp mig och hoppas att det kommer bli bättre snart.
Hämtat mina nya tabletter, handlat lite och sen bara slappat. Har inte ens lagat mat. Fredrik fixade lite mat innan han åkte och jobbade, men är hungrig igen. Orkar inte laga något bara. Funderar på att göra en smoothie. Det är mumma. Hmm, vi får se.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min älskade Madelene, var rädd om ditt hjärta! Kan inte tänka mig ett liv utan dig ju<3

2009-07-14 @ 03:49:51
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: Louise

Måste prata efter jobbet idag !

2009-07-14 @ 10:55:00
URL: http://loyisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0