Lördag


Åhh, vad jag älskar min pojkvän. Not! Den jävlen ringde och väckte mig starx efter nio. Härligt med tanke på att jag somnade vid fyra i natt.. Underbart!
Ändå pratade vi precis innan han somnade. Han sa det att jag skulle ringa imorgon, alltså idag, för att han inte skulle väcka mig och jag kunde få sova ut. Men det gick ju som det gick med den saken. (För er som inte vet är han och hälsar på sina föräldrar hemma i Växjö.)

Nu sitter jag är med min bästa vän, datorn, haha.  Skämt och sido..
Nu har jag i alla fall fått sålt köksbordet. Var en mycket trevlig man här och hämtade det för en liten stund sedan..

Nu ska jag kila upp till pappa och hälsa på en sväng..

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0