Lördag

Kom precis hem från mormor och morfar. En skön kväll på en varm balkong.
Blev ett par groggar och även några snaps.
Man blir ju så törstig när det är fint väder.

Har spenderat tidigare delen av dagen ute i stugan. Legat i solen och läst medans dom andra målat huset. Kände att det inte riktigt var min grej,
och kan jag då passa på att sola gör jag ju det, haha.

Men kan erkänna att jag känner mig ganska äcklig för tillfället. Hatar verkligen pollen. Är helt svullen runt ögonen och näsan. Äter tabletter mot det men hjälper inte. Kan inte ens använda mascara egentligen, vilket jag gör nästan varje dag i alla fall.

Nu blir det mys i soffan och tidig sänggång.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0