Måndag

Äntligen fungerar min dator utan problem och är fri från virus och andra hemsk heter.

Livet är som vanligt.
Jobbar inte så mycket på veckorna men fredag och lördag kväll, det är mina kvällar det, haha.

Har köpt en ny tv-bänk. Fått höra att den inte alls är snygg och att en verkligen inte passar in. Men JAG tycker i alla fall om den. Sen spelar det ingen roll vad andra tycker...
Skulle vi dock inte vilja ha den i framtiden är det ju bara att sälja den. Gav ju bara 55:- för den så. Ett riktigt  klipp får jag lov att säga.

Vi har även målat stugan, så nu är den riktigt röd och fin, med vita knutar är klart.

Slut med tråkiga uppdateringar.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0