Måndag


2½ män är ju helt underbara. Man kan ju inte låta bli att skratta. Fast nu har ju My name is Earl börjat, och det är ju inte helt tokigt det heller..

Jobbat idag, 14.30-20. Hände ju inte allt för mycket. Hade 15 matgäster plus några barmat.

Från och med NU så har jag börjat mitt nya hälsosamma liv. Det är slut med sötsaker, läsk, mjukt bröd, försöka hålla mig ifrån alkohol (men kan ju inte vara så svårt med tanke på att jag jobbar varje helg). 
Måste komma igång med träningen igen. Mår ju nästan dåligt när jag tänker tillbaka på hur vältränad jag var för några år sedan. Så nu är det dags att återta alla 2 timmars promenader varje dag. (Fast det blir på onsdag när jag köpt nya träningsskor, haha) Köpa gymkort och lite sådant. Ska även frysa mitt kort på badet, känner att jag ändå inte kommer att nyttja det nu under sommaren.

På onsdag är det Skövde som gäller.. Då ska jag köpa nytt minneskort till min kamera, nya träningsskor, ett par sköna byxor jag kan ha när jag tränar.. Ja, mer vet jag inte. Får se när vi kommet dit..

Imorgon ska jag sola! Få lite färg är aldrig fel..

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0