Måndag

En ny vecka har börjat. Fast för mig har inte veckorna någon början eller ett slut. Kan nog bero på att man inte har ett fast jobb. Att man jobbar lite då och då. Det suger, men vet att jag har jobb hela sommaren, så det är bara att stå ut den här månaden. Börjar ju mitt jobb i runt 10 juni någon gång.
Jobbar  i alla fall på fredag och lördag.

Får även besök till helgen.  Fredrik föräldrar kommer upp och hälsar på. Så får vi även bordet till balkongen, så är den nästan klar. Bara lite hyllor kvar, och några klappstolar.

Men i alla fall.

Började dagen kvart över sju. Tog sällskap med Fredrik till hans jobb. Jag bestämde mig nämligen igår för att jag skulle simma idag och då kan jag ju ta sällskap med honom eftersom man ändå åker förbi badet på vägen till jobbet. Dock öppnade ju inte badet förrens åtta så följde med Fredrik en liten stund.
Sedan simmade jag, dock helt omotiverad. Kan kanske bero på att det inte är mänskligt att vara uppe så tidigt om man inte behöver. Efter några längder tyckte jag att det var dags att bibbla, och så blev det.
Cyklade hem. Stannade vid solariet och passade på att unna mig en stund under värmen. (Jobbade hela helgen så kunde inte sola) Väl hemma blev det frulle och sen däckade jag i soffan. Skulle tro att det var av trötthet och inte utmattning, haha.

Nu ska jag klä på mig och sen cykla upp till stan. Möta Fredrik och ta en fika.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0