Onsdag

Vaknade tidigt idag, redan vid nio. Tyvärr var och är det fortfatande dåligt väder. Regnar och blåser. Istället för promenad så dök jag ner i soffan och gluttade film. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska städa undan lite innan det är dags att jobba eller om jag ska lämna det till Fredrik. Självklart ska jag fixa det innan han kommer hem.

- Till något helt annat.
Ultraljuder igår gick som förväntat. Hjärtslagen var ojämna, både i slag och längden mellan slagen. Precis det jag sagt i snart ett halvår. Men är van att läkarna aldrig lyssnar på vad jag säger. Har ju fått erfara det innan så att säga. I alla fall. Jag får provsvaren nästa vecka.

Det var väl det jag hade att säga. Typ.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0