Torsdag


Vaknade strax innan klockan ringde imorse. Kände att jag var tungen att ställa den så jag kom upp i bra tid idag. Måste ju komma i säng i ganska så bra tid ikväll. Ska ju trots allt upp halv fem imorgon bitti. Sen är det ju dubbelt jobb också. Har ju knappt två timmar från det jag slutar på ägget tills jag ska vara på bowlingen. Är ju van att jobba dubbelt på fredagar, men det är segt när klockan börjar närma sig 23. Jaja, vad gör man inte för pengar, haha. Fast något som är skönt är att det inte är någon mat bokad på hela helgen. Gött!

Har varit ute i stugan och hälsat på lite på förmiddagen. Mor och far hade tydligen sovit där i natt. Var skönt att komma ut en sväng. Solen sken från och till och fåglarna kvittrade.

Nu ligger jag här i soffan och degar. Ska snart laga mat. Idag blir det strimlat kött och wookisar. Kanske lite pasta också, har inte bestämt mig än...

Har även lagt ut lite möbler på blocket som jag vill bli av med. Hade haft ute annonsen runt två timmar innan det avr två olika personer som var intresserade av köksbordet. Skönt, mer plats i källaren och mer cash till IKEA turen som kommer inom en snar framtid.


Nu är det dags för mat.


Tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0