Besviken . . .


I era ögon och öron kanske detta är en struntsak,
men för mig är det ett stort slag i magen.

En utav mina bästa vänner (trodde jag) ska bli pappa i december. Jättekul och grattis! Men sättet att få veta det på, det är det jag blir besviken på.
För att göra en lång historia kort,
Jag och den här personen har varit vänner i sex år tror jag det är, ungefär. Vi har velat fram och tillbaka men beslutade oss för att bara vara vänner. Inga problem. Pratade jämt och om allt. Sen för några år sedan träffade han en tjej som verkligen pajjade våran relation till varandra. Efter det så har det varit si sådär med att hålla kontakten. Det är mest jag som försöker att få tillbaka det vi en gång hade, alltså vänskapen. Men efter dåligt gensvar så orkar jag inte bry mig längre, trots att jag verkligen saknar honom. I alla fall.
Loggade in på msn igår och ser då att hans namn, eller vad man ska kalla det, är: "tjejens namn" älskar dig. Ska bli pappa i december. "

Men visst! Grattis för helvete, även om du inte ens hade tänkt säga något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0