Shopping i Skövde


Efter våran lilla visit på KSS åkte vi vidare till Elins Esplanad för att börja våran shopping. Tyvärr så öppnar ju alla affärer klockan tio och vi var där redan strax efter nio. Så en liten handling av yoghurt så satte vi oss där på en bänk och hade trevligt.

Hahaha, vilken syn.. Det var inte igår vi såg honom, eller vad säger du Louise, haha. Vilka minnen..

När klockan väl slog tio så var vi extremt taggade och kul hade vi :)

Och ja, jag har spenderat massa pengar! Men det är jag värd. Och idag har jag faktiskt inte handlat något jag inte behöver. Så det så!

Köpte i alla fall
6 st linnen
2 st tunna tunika/ toppar, eller vad man ska kalla dom
1 lite tjockare tröja
1 par svarta jeansleggings
1 par långa strumpor
1 par nästan lårhöga stövlar
1 halsduk till Fidde

Det har än så länge varit en grymt lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0