Veckan och helgen


Dålig uppdatering, jag vet. Har verkligen inte haft orken eller huvudet på skaft för det. Men så kan det vara ibland.

I veckan som gått jobbade jag alla dagar utom i torsdags. Då var det kvalitetstid som gällde. Var i Skövde en sväng jag och Fredrik. Hittade mig ett par nya stövlar. I love!
Annars har jag och Raven spenderat all tid tillsammans för Fredrik har jobbat. ( som vanligt) men tur att någon drar in pengar i den här familjen, haha.

Igår kom Sandra förbi en sväng på kvällen. Åkte och hälsade på Louise där även Rask befan sig. På vägen hem åkte vi förbi Munken för fick ett plötsligt sug efter Cola och Pringles.
När Fredrik kom hem blev det en promenad runt kvarteret,.
Väl hemma igen blev det film, mys och sen sängen.

Så varken veckan eller helgen har varit direkt händelsefull...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0