Onsdag


Vaknade pigg och glad, kollar mobilen vad klockan är och ser då att jag har både ett missat samtal och ett röstbrevlåde meddelande, båda är från jobbet. Då visar det sig att jag egentligen skulle jobbat idag, men helt missat detta när jag och Marika pratade i måndags. DEt hade i alla fall löst sig och jag ska jobba några timmar imorgon istället.
Pinsamt värre att jag inte har hört när mobilen har ringt 07.05.

Så nu sitter jag här med tända ljus, en kopp te och i mjukisbyxor.
Fredrik har redan åkt till jobbet och jag funderar på vad jag ska hitta på under denna dag..? Tror att det får bli ett besök hos mormor och morfar lite senare fram på dagen.
Även en lång promenad i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0