Lördag


Veckan som gått har jag spenderat mestadels med Patrik :) Det har bjudits på en visit i Lidköping, en tur till Jönköping och IKEA, besök på arbetsförmedlingen, grillbuffé på Jula hotellet med besök av Sandra, igår var det fest och idag är det soft!
Är själv hemma och är grymt rastlös! En promenad hade varit trevligt, men på order av läkare så ska jag vara i vila så mycket som möjligt, vilket jag också försöker.
Det här med inflamation i fotleden är bull! Hur kan jag lyckats få det när jag inte har gjort direkt mycket? jaja, någon gång är det min tur också, haha..

Det här med att vara både arbetslös och inkomstlös gör mig galen!
Har du ett jobb att erbjuda så är jag på!
Har sökt massor och har hittat ett som jag verkligen vill ha. Så ska ringa och tjata lite på måndag, om det finns kvar vill säga. Så vi får se vad som händer.
Har även hittat ett annat som verkar super! Dock innebär det nog med stor sannolikhet en flytt och DET vill jag inte. Men ska ringa på det med och se hur det kan bli.

Fortsätta kolla tv och sen tidig sängång skulle jag tro.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0