Tisdag


Uppe med tuppe imorse.
Precis som vanligt nu när sommaren kommer och solen skiner så härligt på morgonen.

Har varit på arbetsförmedlingen och gjort andra ärenden på stan nu på förmiddagen.
Både tvättmaskin och diskmaskin är igång. Passa på nu när man är själv hemma en stund, haha. Börjar nästan känna mig som en hemmafru, bara att jag inte har en rik man som kan försörja mig. Egentligen skulle man kunna få betalt för att man är hemma och grejar. Jag menar, det är ju inte direkt kul att städa liksom. Eller?

Snart fixa lunch och matlåda tills i eftermiddag. Jobb står på schemat. 16-20 både idag och imorgon. Men innan det ska jag till skolan och göra prov, 15.30. så hur detta ska gå ihop vet jag inte rikigt. Och att få tag i min lärare är ju lättare sagt än gjort. Så vi får se hur stessad jag kommer vara sen, haha..

Men något jag vet är att när jag väl kommer hem ikväll så är det en långromenad med Raven som gäller :D

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0