Dörrmatta?


Skönt att jobbat några timmar idag måste jag erkänna.
Dock mindre kul att komma hem och möta en sönder tuggad dörrmatta precis innanför dörren! Köpte en ny igår. Slängde den gamla när vi flyttade och sen har det bara inte blivit av att köpa en ny. Så nu när vi väl köpte en ny så är den söndertuggad på mindre än ett dygn.
Jaja, det är väl bara att glöma och gå vidare som man säger, haha :P
Så frågan är: Dörrmatta eller ingen dörrmatta?

Nu har Fredrik precis kommit hem. Fick reda på att dom började med sommarschemat igår så nu är det endast kvällar som gäller ända tills augusti. Om jag får ett kvällsjobb är det okej, men vill inte ha det som förra sommaren. Då jag tog svängen förbi hans jobb och hälsade fem minuter och sen sågs vi tio minuter innan jag skulle sova. Inte så mycket till förhållande kanske :P Men vad gör man inte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0