Måndag


För mycket tankar och för lite tid!
Det är nog så jag skulle summrera dom senaste dagarna.

I fredags var Louise här hemma. Hade mys med tacosallad och film. Kvällen slutade tidigt, för Louise i alla fall, haha ;)

I lördags var det förfest hos mig. Trevligt folk och mycket skratt.
Kvällen slutade på bowlingen. Inte mitt förslag, men snäll som jag är följde jag med. Det var faktiskt roligar än jag förväntat mig.. Så kvällen slutade lyckligt i alla fall.

Gårdagen var en bakis dag!
Började med att kolla på en ny lägenhet. Sedan åkte vi ut till stuga och grillade och hade trevligt med mamma och pappa.
På eftermiddagen kom Patrik och hälsade på. Blev bjudna på mat.
Kvällen spenderades i var sin soffa med te och nötter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0