Onsdag

Ja, frågan är om jag skall börja detta inlägget som så många andra jag har skirivti i min dag?

Just nu är det i alla fall väldigt mycket som händer.
All tid går till nya lägenheten, skolan och idag och igår var det jobb.

Med lägenheten går det bra. Ska upp imorgon och slipa det sista. Sedan dammsuga och städa bort allt damm.
Så till helgen ska vi börja måla tak, element, gaderober och lite anndra små saker.

Började nya jobbet igår.
Såå jäkla kul! Trots att instämpling är 03.30 så piggnar man till när man väl kommit ut och upp på cykeln så är det bara att köra. Dock somnade jag i soffan redan vid sju-tiden igår,
men det är ju en annan femma, haha :P

Sen har Raven varit sjuk!
Hon bara slutade äta i fredags och sedan i helgen fick hon svår diareé. Så Fredrik åkte till vetrinären igår och fick lämna kvar henne, men hämtade henne för några timmar sedan.
Så nu är det specialkost och vatten. Vila och korta promenader. Så nu i två veckor är det hårda veckor som kommer att passera.
Men hur det här med vila ska gå till vet jag inte, men det ska nog bli bra, haha..

Nu ligger hon här i soffan bredvid mig och sover. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0