Onsdag - Sova?


Klockan är snart tolv och jag är inte ens trött. Ligger trots allt nerbäddad i sängen så det är bara att ställa ifrån sig datan och sedan släcka lampan. Men det är just det här med att stänga av datan och släcka som är svårt.
Fredrik sover redan och det är nog en utav anledningarna till att jag inte känner mig trött. Gillar verkligen inte att somna sist.
Eller åtminstonne inte att lägga mig när han redan sover,
så det bara är jag som är vaken.
Löjligt, jag vet. But hey, that´s me!

Undra hur det skall gå nästa vecka då jag börjar jobba. Då är det uppstigning 02.45. Dagen måste gå i ett och man kanske skulle köra ett ordentligt träningspass på kvällen så man blir riktigt trött och kan somna vid nio, haha. Vi får se, vi får se :)

Lägenheten börjar ta lite form nu. Idag har vi spacklat hela lilla rummet och imorgon skall vardagsrummet, hallen och köket spacklas. Sen slipning och nästa helg är det målning av tak som gäller. Dock ser det ju fortfarande ut som en byggarbetsplats, men det är okej. Slipper ju bo i det denna gången!

Nä, om jag skulle göra ett försök. Ska ju faktiskt upp ganska tidigt imorgon.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0