Lördag


Har sovit som en gud inatt!
Vet inte när jag sovit såhär skönt och även länge?

Vaknade till liv nermysta i soffan, framför tv:n med var sin kopp tee.

Idag blev det en "utflykt" till Götene.
Har hört att dom har en affär med ja, det mesta faktiskt. Så i hopp om att hitta gummistövlar och ett regnställ (mest för alla regniga promenader) så hoppa vi in i bilen och begav oss. Var dock en besvikelse faktiskt! Visst hade dom mycket, men inte det jag skulle ha. Hittade ett snyggt regnställ, men alla byxor var ju sjukt små! Så inget regställ för min del, heller inga stövlar.
Hittade däremot ett par nya gympaskor, som jag fick av Fredrik (visar bild sen)


Ikväll ska jag hälsa på mormor och morfar en sväng :)


Nu - Städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0