En liten uppdate


Det här med att inte stoppa i sig vad som helst är i vissa fall ganska svårt! I alla fall för min del. Speciellt om jag blir bjuden på mat. När jag lagat min egen mat så är det mestadels kött, fisk eller fågel och massor med grönsaker i olika former. Det är inte mycket pasta här hemma längre.
Och potatis och ris ska vi inte prata om, det äter vi nästan aldrig. Potatis är om vi gör ugnsrostade rotfrukter...

Jag har i alla fall inte ätit något godis, snabbmat osv på hela veckan, inte ens i helgen.
Det kan ju jag tycka är ett stort steg i bra riktning.

Det här med att helt sluta äta pasta (fullkorn eller fiber) och grovt bröd tänker jag absolut aldrig göra! Däremot är det inte mer än kanske 1-2 ggr i veckan som det kommer att intas.


En liten uppdate bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0